Název:
Posouzení objednávkového systému firmy a návrh změn
Překlad názvu:
Evaluation of the ticketing tool and enhancement proposals
Autoři:
Zechmeisterová, Olga ; Zápotočný, Matej (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je posouzení současného stavu online systému objednávek neboli softwarového tiketing nástroje vybrané společnosti za pomoci analytických metod. Na základě výsledků budou zkomponovány návrhy pro optimalizaci procesu zpracování objednávek a zvýšeni efektivity práce operačních IT týmů, s ohledem na strategické cíle společnosti a osvědčené postupy ITIL.
Aim of this thesis is to evaluate a current state of the company ticketing tool. The evaluation is going to be performed using analytical methods. Enhancement proposals for process tuning and an effectivity increase of operational IT teams are going to be elaborated based on results of analyses in relation to the strategical company targets and ITIL best practices.
Klíčová slova:
ITIL; McKinsey 7S; Objednávkový systém; proces.; strategická analýza; SWOT; ZEFIS; řízení problémů; ITIL; McKinsey 7S; problem management; process.; strategical analysis; SWOT; Ticketing system; ZEFIS
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192128