Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Authors:
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
This bachelor´s thesis deal with consumers´ satisfaction of selling network expanded all over the Czech Republic. It includes investigation of problem locations in communication with customers, suggestion to improve dealing with “customer – dealer” and enlarging number of content clients and also to the cheapest way of advertisement.
Keywords:
customer; dealer; Investigation; locate problem; satisfaction; suggestion to improve; lokalizace problému; návrh zlepšení; prodejce; spokojenost; Výzkum; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15051