Original title:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Translated title:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Authors:
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
The Master's thesis is dealing with elaboration of internal and external analysis of the given company in purpose of the proposal of e-commerce of the company, which will be chosen based on the given criterias. There will be included in the own proposal the chosen solution together with proposal of the appearance and options of e-marketing tools.
Keywords:
B2C; e-business; E-commerce; e-marketing; SEO optimization; B2C; e-marketing; elektronické podnikání; Elektronický obchod; SEO optimalizace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33351