Original title:
Studie obchodní strategie organizace
Translated title:
The Study Trading Strategy of the Organization
Authors:
Hercigová, Nikola ; Tesař, Rostislav (referee) ; Jurová, Marie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce analyzuje současnou situaci firmy ST Profi podlahy. Vzhledem k povaze podnikání je představen sortiment společnosti, podnikové procesy a nákupní atmosféra. Obsahem jsou návrhy na rozšíření nabídky zboží a služeb zákazníkům, propagace podniku, nové webové stránky a interní značení podnikového potrfolia. Podnik se zmenšuje převážně kvůli rostoucímu obchodování s podlahami přes internet za nižší ceny. Hlídání cen internetových prodejců a přejmenování zboží je způsob, jak se může podnik bránit a zůstat konkurenceschopným.
This thesis analyzes the current situation of the company ST Profi podlahy. Due to the nature of the business is presented product range the company, business processes and shopping atmosphere. Containing are proposals to expand the supply of goods and services to customers, corporate promotion, a new website and internal corporate signs of potrfolio. Enterprise decreases mainly due to increasing trading floors via the internet for lower prices. Monitoring price of internet retailers and renaming goods is a way how a company can defend itself and remain competitive.
Keywords:
assortment; floors; online store; strategy; suppliers; website; dodavatelé; internetový obchod; podlahy; sortiment; strategie; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39686