Original title:
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Translated title:
Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Authors:
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
This work focuses on the application of marketing analysis in the assessment of construction projects from investor's point of view. The aim of this work is to apply the selected marketing analysis for a particular case from practice and show their high potential.
Keywords:
analysis; demand; investor; market; market analysis.; marketing; marketing analysis; PEST analysis; segmentation; situational analysis; SLEPT analysis; Supply; analýza; analýza trhu.; investor; marketing; marketingová analýza; Nabídka; PEST analýza; poptávka; segmentace; situační analýza; SLEPT analýza; trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9505