Original title:
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Translated title:
SEO Optimalization and E-marketing of the Web Sites
Authors:
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (referee) ; Luhan, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Bachelor thesis is divided into two parts. The first part solves web presentation and suggestion of its SEO. The second part focuses on the superstructure: Marketing on the Internet or e-marketing. Result of the work should be finding how much SEO and e-marketing are effective to increase the number of visitors of website thereby increase sales. These two proposals are then evaluated in economic terms.
Keywords:
e-marketing; internet advertising; optimalization; pagerank; PPC campaign; search engine; SEO; social networks.; e-marketing; internetová reklama; optimalizace; pagerank; PPC kampaně; SEO; sociální sítě.; vyhledávač
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/13269