guest ::
login
Digital Repository
Search
Submit
Help
About
Home
>
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
> Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Information
Files
Original title:
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Translated title:
Complex Marketing Strategy in the Internet Environment
Authors:
Novák, Michal
;
Štědroň,, Bohumír
(referee) ;
Koleňák, Jiří
(advisor)
Document type:
Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze
Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract:
[cze]
[eng]
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
This thesis provides basic overview of marketing concepts and tools which are available for the Internet environment. It also provides new trends and opportunities in the online environment. Output of the thesis will be efficient strategy for men's lifestyle magazine with usage of minimum finance sources. Eficiency will be taken by using of combination and application of marketing tools available in the Internet environment. The main goal is to get super-synergy affect of marketing mix components for maximum efficiency and minimum costs.
Keywords:
4S
;
affiliate marketing
;
barter
;
brand management
;
e-business
;
Internet marketing
;
landing page
;
lead generation
;
marketing mix
;
metrics
;
online
;
planning
;
portal
;
PPC
;
PR
;
real-time optimization
;
ROI
;
segmentation
;
SEM
;
SEO
;
Social networks
;
strategy
;
synergy
;
targeting
;
virality
;
web analytics
;
4S
;
affiliate marketing
;
barter
;
brand management
;
cílení
;
e-business
;
Internet marketing
;
landing page
;
lead generation
;
marketingový mix
;
měření
;
online
;
plánování
;
portál
;
PPC
;
PR
;
real-time optimalizace
;
ROI
;
segmentace
;
SEM
;
SEO
;
sociální sítě
;
strategie
;
synergie
;
viralita
;
webová analytika
Institution:
Brno University of Technology (
web
)
Document availability information:
Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record:
http://hdl.handle.net/11012/2413
Permalink:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556370
The record appears in these collections:
Universities and colleges
>
Public universities
>
Brno University of Technology
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03
Similar records
No fulltext
Export as
DC
,
NUŠL
,
RIS
Share