Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Original title:
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Translated title:
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Authors:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze
Keywords:
dyslexie; self-koncept; sociometrická pozice žáka; specifické poruchy učení Citation: ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). České Budějovice, 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/17287