Original title: Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Authors: Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (advisor) ; Jirák, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Keywords: Egypt; islám; marketingový mix; prodej; společenská pravidla; vliv kultury a tradic

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6659

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5559


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share