Original title:
Reklamní kampaň pro vybranou firmu
Translated title:
Advertising campaign for a selected company
Authors:
NOVÁKOVÁ, Zuzana Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce obsahuje analýzu reklamy ve vybrané společnosti, návrh reklamní kampaně na podporu vstupu nového produktu na trh, a to s přihlédnutím k finančním zdrojům. Práce dále obsahuje návrh kroků k vyhodnocení reklamní kampaně.The thesis contains an analysis of advertising in the selected company, design an advertising campaign to promote the entry of a new product on the market, with regard to financial resources. The work also includes proposals for steps to evaluate an advertising campaign.
Keywords:
advertising agents; advertising media; The advertising campaign; Reklamní kampaň; reklamní média; reklamní prostředky Citation: NOVÁKOVÁ, Zuzana. Reklamní kampaň pro vybranou firmu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19831