Original title:
Marketingový mix vybraného produktu ve firmě LESS & FOREST s.r.o.
Translated title:
The Marketing Mix of the Selected Product ? Chopped Firewood ? in the Company LESS & FOREST
Authors:
REINDLOVÁ, Zuzana Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popsat nástroje marketingového mixu vybraného produktu, které jsou využívány ve společnosti LESS & FOREST s.r.o. První část práce je zpracována na základě prostudování odborné literatury. Druhá část je věnována charakteristice vybrané společnosti a analýze marketingových nástrojů, které firma využívá v souvislosti se štípaným palivovým dřevem. Dále jsou zde rozebrány cena produktu, místo a propagace produktu.The subject of this bachelor thesis is "The Marketing Mix of the Selected Product - Chopped Firewood - in the Company LESS & FOREST". The aim of this work was to describe tools of marketing mix of the selected product which are used in the company LESS & FOREST. The first part of the bachelor thesis is based on theoretical knowledge from the literature. The second part of this work contains information about the company and the description of the marketing mix which company uses. There is information about the product Chopped Firewood. Then there are information about price of this product, place of the product and promotion of the product.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; cena; marketinový mix; místo; produkt; propagace Citation: REINDLOVÁ, Zuzana. Marketingový mix vybraného produktu ve firmě LESS & FOREST s.r.o.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18797