Název:
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
Překlad názvu:
Consumer brands and consumer protection
Autoři:
VLČKOVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelských značek. Práce se zaměřuje na značku BIO ? produkt ekologického zemědělství a na národní značku kvality KLASA. V úvodní části práce jsou popsána a vysvětlena teoretická východiska. V praktické části je realizován marketingový výzkum na zjištění povědomí spotřebitelů o těchto značkách. Rovněž je proveden řízený hloubkový rozhovor se zástupci těchto značek. Nakonec jsou výsledky výzkumu vyhodnoceny a doporučeny návrhy na zlepšení.The aim of bachelor thesis is the analysis of consumer brands. The work focuses on brand BIO - organic agriculture and the national quality brand KLASA. In the beginning of this work are described and explained the theoretical background. In the practice part is realised the marketing research for determination consumer awareness of these brands. Also, controlled-depth interview is realised with representatives of these brands. Finally, results of research are evaluated and proposals for improvement are recommended.
Klíčová slova:
BIO; KLASA; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele; spotřebitel; spotřebitelská značka; značka; BIO; brand; consumer; consumer brand; consumer protection; KLASA; marketing research Citace: VLČKOVÁ, Petra. Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18739