Název:
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Autoři:
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Klíčová slova:
laptop; notebook; počítač; spotřebitel; trh; vnímání; značka
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7096