Název:
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu:
Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Autoři:
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
The mission of this bachelor´s thesis is analysis of market and marketing environment around the project Kopečná 9 and making the decision if the project feasible on the end. So, th main claim of this work is to show that using marketing analysis in practical issues has many advantages for investors and their decisions.
Klíčová slova:
marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; segmentace trhu; SLEPT; Stavební trh; SWOT; Construction market; market segmentation; marketing; marketing analysis; marketing environment; SLEPT; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35401