Original title:
Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru
Translated title:
E-marketing Model of Bank Sector
Authors:
Sukupová, Martina ; Dvořák,, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o porovnání klíčových bank České republiky z hlediska nabízených služeb pro různé typy klientů. Výběr bank je zúžen na dvě konkrétní (Česká spořitelna, Komerční banka). Dále práce popisuje e-marketingový profil bank (jakou službu může poskytnout banka klientovi z hlediska elektronického bankovnictví), jejich vznik, historii a současnost, také všeobecné podmínky pro zavedení učtu u každé z uvedené banky.
The bachelor thesis treats of comparison of key banks of the Czech Republic in light of offered services for various kinds of clients. The choice of the banks is reduced in two particular banks ( Česká spořitelna, Komerční banka). Further, the thesis describes the e-marketing plan of the banks ( what service can be provided to the client by the bank in light of e-banking), their foundation, history and present, as well as their general conditions for opening of an account at each of the mentioned banks.
Keywords:
bank; client; company; e-banking; GSM banking; internetbanking; My bank; PIN code; service 24; SIM cards; telebanking; banka; elektronické bankovnictví; GSM banking; Internetbanking; klient; Mojebanka; PIN kód; Servis 24; SIM karty; společnost; Telebanking
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5242