Název: Porovnání marketingové kampaně v Čechách a ve Francii
Překlad názvu: Comparison of marketing campaign in Czech Republic and in France
Autoři: DRVOTOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; nástroje marketingové komunikace; produkt; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; tools of marketing communication
Citace: DRVOTOVÁ, Kateřina. Porovnání marketingové kampaně v Čechách a ve Francii. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20562

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55322


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet