Název: Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.
Překlad názvu: Tools of Marketing Mix in the Firm ELIM Limited Liability Company
Autoři: PERMANOVÁ, Romana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikace; marketing; marketingový mix; produkt; communication; marketing; marketing mix; price; product; promotion
Citace: PERMANOVÁ, Romana. Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15191

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55272


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet