Název: Strategie elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: E-commerce strategy
Autoři: Frendlovská, Dagmar ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronický obchod E-commerce Podniková strategie Informační strategie ICT CRM Analýza firmy; Ecommerce E-commerce Business Strategy Information Strategy ICT CRM Company Analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-552573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet