Original title: Analýza využití regionálního marketingu při řízení vybrané obce
Translated title: The Analysis of Marketing Methods Usage in Managing a chosen Town
Authors: FIALA, Jakub
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mix; Marketing; marketing managing a town; marketing mix; komunikační mix; Marketing; marketingové řízení města.; marketingový mix
Citation: FIALA, Jakub. Analýza využití regionálního marketingu při řízení vybrané obce. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/20290

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55226


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share