Original title:
EKOGEN - zavedení produktu na trh
Translated title:
EKOGEN - introduction of a new product on a market
Authors:
COUFAL, Jan Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním tématem bakalářské práce je zavádění produktu na trh a aplikace v praxi. Práce se skládá ze dvou částí. V části teoretické se zaměřuji na objasnění základních pojmů, především marketingového výzkumu a marketingového mixu. Hlavními kapitolami v praktické části jsou, charakteristika společnosti a seznámení s výrobkem. Na které navazují jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh.Main topic of the bachelor thesis is introduction of product on the market and application in praxis. The thesis composes from two parts. The theoretical part aims to clarification of basic terms, mainly marketing research and marketing mix. Main sections in the practical part are characterisation of the company and description of the product, and then individual steps of introduction of the product to the market are described.
Keywords:
Marketing; Marketing mix; Marketing research; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum Citation: COUFAL, Jan. EKOGEN - zavedení produktu na trh. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15161