Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (referee) ; Jaroš, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků určité firmy a na jejím základě definuje metody a doporučení k jejímu zvyšování. Teoretická část práce je zaměřena na popis metod využívaných při analýzách spokojenosti, které jsou v praktické části následně využity pro vlastní výzkum. Na základě provedeného výzkumu popisované společnosti jsou v další části práce navrhnuty metody a opatření směřující ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
This master's thesis analyzes customer satisfaction of specific company and defines the methods and recommendations for improvement based on this analysis. Theoretical part is aimed at describing methods used in the analysis of satisfaction, which are then used for main research in the practical part of thesis. Methods and actions designed to increase customer's satisfaction based on main analysis of described company are proposed in practical part of thesis.
Keywords:
analysis; Customer's satisfaction; marketing research.; measurement of satisfaction; analýza; marketingový výzkum.; měření spokojenosti; Spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/2430