Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors: Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (referee) ; Jaroš, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; Customer's satisfaction; marketing research.; measurement of satisfaction; analýza; marketingový výzkum.; měření spokojenosti; Spokojenost zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/2430

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-551277


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share