Original title:
Analýza marketingového prostředí firmy
Translated title:
Analysis the marketing environment of a company
Authors:
BOČEK, Antonín Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a část praktickou. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část, praktická, zahrnuje zpracování samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Keywords:
macro enviroment; Marketing; marketing enviroment; marketing mix; micro enviroment; Porter´s five forces; STEP analysis; strategic marketing; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; strategický marketing Citation: BOČEK, Antonín. Analýza marketingového prostředí firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19386