Original title: Analýza marketingového prostředí firmy
Translated title: Analysis the marketing environment of a company
Authors: BOČEK, Antonín
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: macro enviroment; Marketing; marketing enviroment; marketing mix; micro enviroment; Porter´s five forces; STEP analysis; strategic marketing; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; strategický marketing
Citation: BOČEK, Antonín. Analýza marketingového prostředí firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19386

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55037


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share