Original title:
IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří
Translated title:
Analyse of tax company´s web pages like a competitive strenght factor
Authors:
Nedbálková, Kristýna ; Janů, Ondřej (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
This bachelor´s thesis deal with forming marketing and internet like a competitive strenght factor. It includes directions, procedures and necessary informations to form optimal image and that carry to enhance firm prosperity and firm advert.
Keywords:
Internet marketing; internet promotion; SEO; tax company´s web sites; user friendly interface; Internetový marketing; reklama na internetu; SEO; uživatelská přívětivost; webová prezentace daňových kanceláří
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15886