Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Authors:
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (referee) ; Frejková, Daniela (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
The goal of this bachelor thesis is the customer satisfaction analysis focused on the customer interaction centre of the XY copany, possible suggestions not only about improving the level of customer satisfaction, but also about improving the methods realizing this fact.
Keywords:
analysis; Customer; customer care; customer interaction centre; customer satisfaction measurement; services; analýza; kontaktní centrum; měření spokojenosti zákazníků; péče o zákazníka; služby; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1717