Název:
Teoretické podklady pro určení transportu erozí pro návrhovou srážku.
Překlad názvu:
Theoretical basis for determining the design of erosion transport crash.
Autoři:
BLÁHA, Vladimír Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Atmosférické srážky jsou dány celkovým úhrnem, prostorovým rozložením a intenzitou. Všechny tyto faktory spolu s klimatickými podmínkami, vegetací a druhem půdy, se podílejí na celkovém odtoku. Extrémní srážky jsou nebezpečné svojí energií a celkovým úhrnem, ale i intenzitou, která má velký vliv na povrchový odtok a na transport půdních částic. Existují desítky programů na zpracování CN ? křivek a celkového odtoku.Atmospheric precipitation are given by a total railfall, the spatial distribution and intensity. All of these factors, along with climatic conditions, vegetation and soil type, take part in the total runoff. Extreme rainfall is dangerous with its energy and total rainfall, but also with its intensity, which has great influence on surface runoff and transport of soil particles. There are dozens of programs for processing Curve Number and total runoff.
Klíčová slova:
celkový odtok; CN - křivky; klimatické podmínky; srážky; climatic conditions; Curve Number; rainfall; total runoff Citace: BLÁHA, Vladimír. Teoretické podklady pro určení transportu erozí pro návrhovou srážku.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19577