Original title: Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti
Translated title: Quality Control and Control of Complaints in the Company
Authors: Krčálová, Jana ; Kypr, Daniel (referee) ; Bartes, František (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: claim; customer satisfaction.; good distribution practice; good manufacturing practice; improvement; quality; quality complaint; Quality control; quality management; jakost; management jakosti; reklamace; spokojenost zákazníků.; správná distribuční praxe; správná výrobní praxe; zlepšení; závady jakosti; Řízení jakosti

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/4411

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547788


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share