Název:
Podnikatelsky plán pro založeni firmy, poskytující reklamní plochy
Překlad názvu:
Plan For Business Setup Out Door Advertisement/Hoardings
Autoři:
Zerza, Lukáš ; Ampapa, František (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V diplomové práci „Podnikatelsky plán pro založeni firmy, poskytující reklamní plochy“ jsou analyzovány možnosti a šance založení právě takovéto firmy. První část práce tvoří teoretický úvod do problematiky a jsou zde definovány základní pojmy z dané oblasti. Následuje praktická část diplomové práce – založení firmy samotné. Tato část obsahuje analýzu konkurence a podnikatelský plán nově zakládané firmy.
The diploma named: “Plan For Business Setup Out Door Advertisement/Hoardings” analyses possibilities and chances of setting up a firm like this. The first part contents theoretic introduction to the problems and definitions of the esential concepts. The other part concerns application of the theory of setup new business in practice - processing a business plan and analysis of competition.
Klíčová slova:
konkurence; marketingový výzkum; nabídka a poptávka; Podnikatelský plán; reklama; SWOT analýza; advertisement; Business plan; competition; marketing research; supply and demand; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63992