Original title:
Průzkum produktů turistického informačního centra v Pelhřimově v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Translated title:
Research of products TIC (tourist information centre) in Pelhřimov in sequence of event marketing
Authors:
KOSOVÁ, Martina Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Pro zpracování bakalářské práce bylo zvoleno město Pelhřimov, které nabízí návštěvníkům možnosti sportovního i kulturního vyžití, nachází se zde mnoho atraktivit, především kulturních. Dalším důvodem bylo, že se zde koná mezinárodní festival {\clqq}Pelhřimov {--} město rekordů``, ke kterému neodmyslitelně patří Muzeum rekordů a kuriozit. Toto muzeum je jediné svého druhu ve střední Evropě. Muzeum i mezinárodní festival jsou pod záštitou agentury Dobrý den.The TIC has only one product, which is relevant to event marketing. So the work was aimed at products of {\clqq}Dobrý den`` agency, especially at International festival {\clqq}Pelhřimov - the town of records`` and at Museum of records and rarities. In this work was also projected the resolution how to achieve increases of tourists, which would come to Pelhřimov and neighbourhood with a view to other activities than the International festival is. In the conclusion of the work were compiled results of questionary.
Keywords:
event marketing; Pelhřimov region; services; tourism; cestovní ruch; Pelhřimovsko; zážitkový marketing Citation: KOSOVÁ, Martina. Průzkum produktů turistického informačního centra v Pelhřimově v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7926