Original title:
Návrh a implementace elektronického obchodu firmy
Translated title:
Design and Implementation of E-commerce for the company.
Authors:
Šmaha, Pavel ; Šúryová, Tatiana (referee) ; Luhan, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem designu a struktury vznikajícího internetového obchodu běžícím na opensourcové distribuci. Návrh grafického designu se opírá o analýzu okolí podniku, konkurence a moderních trendů a je omezen finančním rozpočtem a použitým editačním softwarem. Kromě toho práce pojednává o možnostech vzniku společnosti, nastiňuje podnikatelský plán a náležitosti spojené se vstupem nové společnosti na trh a dále se zaměřuje na budoucí internetovou propagaci obchodu.
Bachelor thesis is primarily concerned to the design and structure of the emerging internet business running on open source distribution. Graphic design is based on the analysis of the business environment, competitor analysis and analysis of modern trends and is limited by project financial budget and application software. In addition, the thesis deals with the possibilities of establishing company, creates the business plan and discuss formalities of new-tour company on the market and also focuses on the future of company internet promotion.
Keywords:
B2B; B2C; Business plan; CMS; CSS; design; electronic business; financial analysis; graphics; HTML; information technology; layout; module; open-source; PHP; strategic analysis; website; widget.; WWW; B2B; B2C; CMS; CSS; design; elektronický obchod; finanční analýza; grafika; informační technologie; modul; nákres; open-source; PHP; Podnikatelský plán; strategická analýza; webová stránka; widget.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25964