Original title:
Návrh obchodní strategie firmy Eisberg, a.s.
Translated title:
The business strategy proposal of the company Eisberg, Inc.
Authors:
Procházková, Veronika ; Nováček, Milan (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie firmy Eisberg, a.s. Práce popisuje a analyzuje jednotlivé oblasti podnikání firmy, ve kterých firma působí. Nalézám proto nedostatky v těchto oblastech a následně zpracovávám návrhy a opatření, jež umožní firmě vylepšit její pozici na trhu.
This master’s thesis deals with project of company’s Eisberg, a.s. business strategy. The master’s thesis describes and analyzes particular sections of company’s business in that the company works. I’m finding imperfections in these sections and sequentially I’m processing proposals and disposals that can enable to better the position of the company in the market.
Keywords:
competitive advantage; competitive strategy; strategic management; strategic objectives; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; strategické cíle; strategické řízení
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11493