Název:
Znalosti marketingu pro e-business
Překlad názvu:
Knowledge of Marketing for E-business
Autoři:
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.
The focus of master’s thesis is to examine current possibilities of electronic marketing and means of their utilisation. The thesis analyses various methods of internet marketing and process of planning e-marketing strategy, including the possibilities of measuring its success.
Klíčová slova:
Elektronický obchod; Internet; internetový marketing; marketing; E-commerce; Internet; internet marketing; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15813