Název:
Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz
Překlad názvu:
Concept of E-markting for Kitemaniacs.cz
Autoři:
Kinzel, Roman ; Bielik, Igor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V první části vypracuji návrh webové prezentace a implementuji ji do Word Wide Web. Následovně provedu optimalizaci webové prezentace pro internetové vyhledávače. V poslední části budu monitorovat a kontrolovat úspěch provedeného e-marketingu.
The goal of this bachelor´s thesis is an e-marketing proposal for a sport club “kitemaniacs“. The work consists of a theoretical, analytical and practical part. Acquired analysis data will be used as a basis for a practical part of the work. In the first part I will work out a web site presentation. Subsequently I will make an search engine optimization of the website presentation. In the last part I will watch and control the success of the executed e-marketing.
Klíčová slova:
e-marketing; internetová prezentace; Internetový marketing; optimalizace; SEM; SEO; webové stránky; e-marketing; Internet marketing; optimization; SEM; SEO; web site; website presentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4919