Název:
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Autoři:
Freivaldová, Mária Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.Freivaldová, M., Strategy of development of travel agency Freibus s.r.o. after the Covid-19 pandemic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The subject of the bachelor thesis is an evaluation of a current situation of the travel agency Freibus s.r.o. because of the global Covid-19 pandemic and the subsequent formulation of strategic proposals that will lead to its development and increase of its awareness. In the literary research of the work are defined the basics of theoretical knowledge of tourism, strategic management, and analytical tools. At the same time, we pay attention to the definition of the specifics of the coronavirus in the literature search. The analytical part evaluates the external environment using the model PESTE and Porter's five forces model. The internal environment of the travel agency is analysed by an extended marketing mix of 8P, related to tourism and by carrying out a financial analysis. For the subsequent evaluation of the identified factors are used the EFE and IFE matrices from which the recommended suggestions follow. Specific suggestions are ultimately time-bounded and economically based.
Klíčová slova:
8P marketing mix; cestovní kancelář; Covid-19; EFE matice; EFE matrix; external environment; financial analysis; finanční analýza; IFE matice; IFE matrix; internal environment; marketingový mix 8P; PESTE; Porter's five force model; Porterův model pěti hybných sil; strategic management; strategický management; travel agency; vnitřní prostředí; vnější prostředí