Název: How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
Autoři: Su, Wenkai
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brands; conceptual model; ethnocentrism; etnocentrismus; koncepční model; oblečení

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=123984

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542371


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-01, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet