Original title: Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů
Translated title: Second Life and marketing aspects of virtual worlds
Authors: VANĚREK, Petr
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: case studies; economic subjects; marketing tools; Second Life; virtual words; ekonomické subjekty; marketingové nástroje; případové studie; Second Life; virtuální světy
Citation: VANĚREK, Petr. Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12163

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54235


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share