Název:
Využitie modernej marketingovej komunikácie v Slovenskej nohejbalovej asociácii
Autoři:
Varga, Adam Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Varga, A. Moderní marketingová komunikace ve Slovenské nohejbalové asociaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje efektivnějšímu využití marketingové komunikace v Slovenské nohejbalové asociaci. Práce pomocí výsledků z dotazníkového šetření popisuje preferované marketingové nástroje od respondentů, také zjišťuje zda respondenti sledují sociální sítě Slovenské nohejbalové asociace, kolik průměrně respondenti tráví času na sociálních sítích a jejich demografické údaje. Cílem práce je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace k budování značky a zvýšení povědomí o nohejbalu a Slovenské nohejbalové asociaci na Slovensku. Pomocí výsledků dotazníkového šetření a sekundárních dat byly vytvořeny cílové skupiny persona sledujícího a persona nesledujícího uživatele sociálních sítí Slovenské nohejbalové asociace, pro které byla navržena vhodná zlepšení marketingové komunikace.Varga, A. The use of modern marketing communication within Slovak futnet association. Bachelor´s thesis. Brno: Mendel University, 2023. This bachelor´s thesis is focused on ways of using marketing communication within Slovak futnet association more effectively. Based on findings from a questionnaire survey the thesis describes marketing tools preferred by respondents, whether they follow Slovak futnet association´s social media profiles, how much time do the respondents spend on social media in general and what is their demographic description. The aim of the thesis is to identify the correct marketing communication tools used for building a brand and raising awareness about futnet and Slovak futnet association in Slovakia. Target groups persona of a follower and a persona of a non follower of social media accounts of Slovak futnet association were created based on results from the questionnaire survey, each with suggestions about how to improve the marketing communication.
Klíčová slova:
futnet; marketing; marketing communication; marketingová komunikace; nohejbal; Slovak futnet association; Slovenská nohejbalová asociace; social media; sociální sítě; sportovní marketing; sports marketing