Home > Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses > Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu
Original title:
Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu
Authors:
Varmuža, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Varmuža, T. Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá využitím virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. První část práce je věnována literární rešerši a studiu existujících prací v oblasti virtuální reality a kreativity, přičemž se zaměřuje na důležité pojmy z této široké oblasti. Praktická část je věnována výzkumu samotného měření kreativity pomocí virtuální reality a klasického způsobu formou Urbanova testu a následně těmito dvěma měřeními dojde k porovnání a vyhodnocení daných výsledků.Varmuža, T. The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2013. This bachelor thesis deals with the use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. The first part of the thesis is devoted to a literature search and study of existing work in the field of virtual reality and creativity, focusing on important concepts in this broad area. The practical part is devoted to the research of the actual measurement of creativity using virtual reality and the classical way in the form of Urban test and then these two measurements will be compared and evaluated the given results.
Keywords:
creativity; kreativita; Urban test; Urbanův test; virtual reality; virtuální realita