Název:
Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)
Autoři:
Buldrová, Andrea ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Moje práce se snažila vyřešit otázku vlivu národní kultury na kulturu firemní. Nejprve jsem analyzovala národní kulturu americkou a českou a vyzdvihla charakteristické rysy obou z nich. Poté jsem se přenesla do roviny firemní, kde jsem se věnovala hlavním faktorům, které tuto kulturu vytvářejí. V praktické časti jsem porovnala firemní kultury českého Hotelu Praha, a.s. a amerického hotelu The University Inn at Emory na základě získaných informací a vlastních zkušeností. Závěrem jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur.
Klíčová slova:
americká kultura; hotelnictví; kultura; podniková kultura; česká kultura
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2802