Original title: Vysoká škola ekonomická v Praze
Authors: Zmeškalová, Eva ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy působící na českém trhu. Zvažuje formy její marketingové propagace, cenovou strategii i možnosti expanze do zahraničí. Detailněji pojednává o jednotlivých problémech souvisejících s její činností, kterou je zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Soustředí se také na vztah firmy ke konkurenci, dodavatelům a zákazníkům.
Keywords: marketingová propagace; strategie firmy; zprostředkovávání služeb

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3412

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5410


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share