Original title:
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Authors:
Hausknechtová, Tereza Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice influencerů a sociálních sítí. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci doporučení k úspěšnému využití influencer marketingu jako součást marketingové strategie.Hausknechtová, T. The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis examines the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of women aged 15 – 26 in the decorative cosmetics market. The study identifies the influences on consumer purchasing decision making processes related to influencers and social media. Primary research findings were used to formulate recommendations for the successful use of influencer marketing as part of marketing strategy.
Keywords:
decorative cosmetics; dekorativní kosmetika; influencer marketing; make-up; social media; sociální sítě; YouTube