Název:
Upselling a cross-selling sportovního centra
Autoři:
Fleischmann, Filip Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zpracování návrhů na zlepšení spokojenosti klientů Omega centra sportu a zdraví. V teoretické části se zaměřím na vymezení základních pojmů a v praktické části se budu věnovat analýzám prostředí. V této části budou také zahrnuty silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně bude provedeno dotazníkové šetření. Z výsledků dotazníkového šetření a jednotlivých analýz budou zpracovány návrhy na zlepšení spokojenosti klientů.The objective of the bachelor thesis is proposals to improve the satisfaction of Omega’s health and sports center clients. In the theoretical part I will focus on the definition of basic concepts and in the practical part I will focus on the analysis of the environment. Strengths, weaknesses, opportunities, and threats will also be covered in this section. Subsequently, a questionnaire survey will be conducted. Proposals for improving client satisfaction will be developed from the results of the questionnaire survey and individual analysis.
Klíčová slova:
analysis services; analýzy vnějšího a vnitřního prostředí; cross-selling; marketing services; Omega centrum sportu a zdraví; Omega sports centre; prodej; sell; strategie; strategy; up-selling