Original title:
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
Authors:
Strohmer, František Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Balářská práce se zabývá marketingovou komunikací a distribučními cestami společnosti ROTEX Vysočina s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení v oblasti marketingové komunikace a distribučních cest pro vybraný podnik. První část práce obsahuje teoretická východiska sledované problematiky, na která navazuje analytická a dále pak návrhová část práce. Výstupem analýzy je především zjištění současného stavu marketingové komunikace a distribučních cest v podniku. Na základě všech získaných informací byl vytvořen návrh marketingové komunikace a distribučních cest společně s definováním cílových segmentů.The bachelor thesis deals with marketing communication and distribution channels of the company ROTEX Vysočina s.r.o. The main aim of the bachelor thesis is to propose improvements in the field of marketing communication and distribution channels for the selected enterprise. The first part of the thesis contains the theoretical background of the issue, followed by the analytical and then the proposal part of the thesis. The result of the analysis is mainly the determination of the current state of marketing communication and distribution channels in the company. Based on all the information gathered, a marketing communication and distribution plan was developed along with the definition of target segments.
Keywords:
distribuce; distribution; distribution strategy; distribuční strategie; internet marketing; internetový marketing; marketing; marketing communication; marketingová komunikace