Název:
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Překlad názvu:
Analysis of costumer's satisfaction with a retail store
Autoři:
BRATHOVÁ, Jaroslava Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena. As main target was to find the rate of customer{\crq}s satisfaction of chosen retail unit with purchasing atmosphere of unit and also the completely purchase. To propose the corrective actions for improvement. Any information obtained by asking and personal observation in store. Consequently, the data were processed and evaluated.
Klíčová slova:
maloobchod; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní prostředí; zákazník; customer; marketing research; retail; shopping atmosphere; shopping environment Citace: BRATHOVÁ, Jaroslava. Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15170