Název:
Marketingový plán Školícího centra Oáza
Překlad názvu:
Marketing plan of the Training Center Oaza
Autoři:
KLASOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza. In my dissertation, I attend to the Marketing plan of the Training center Oaza. This is a concrete real company Oaza Ricany, which in its current premises built and opened in 2009 a new Training center Oaza. The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the Training center Oaza. The aim is to consolidate existing activities and plans of the company Oaza Ricany a complete marketing plan for a newly built training center, which will help improve the economy of the company and will focus on finding other ways to increase the occupancy of training center. The operational objective is to evaluate the current situation of the company Oaza Ricany and of the Training center Oaza and use this information to elaborate a complete marketing plan of the Training center Oaza.
Klíčová slova:
akční programy; kontrola; marketingová komunikace; marketingové cíle; marketingové strategie; marketingový plán; marketingový výzkum; rozpočet; segmentace zákazníků; situační analýza; step analýza; swot analýza; školící centrum; action programs; budget; control; customer segmentation; marketing communication; marketing objective; marketing plan; marketing research; marketing strategy; situational analysis; step analysis; SWOT analysis; training center Citace: KLASOVÁ, Kristýna. Marketingový plán Školícího centra Oáza. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11789