Název:
Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky
Překlad názvu:
Benefits of SK Slavia Prague football match for spectators
Autoři:
Kalvas, Pavel ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky Cíle: Cílem diplomové práce je identifikace a popis jednotlivých užitků plynoucích divákům z návštěvy fotbalového utkání SK Slavia Praha v aktuální sezóně 2022/2023 na domácím stadionu. Následně pomocí marketingového výzkumu bude zjištěna spokojenost přímých diváků s užitky, které jim klub nabízí v souvislosti s návštěvou domácích utkání SK Slavia Praha. Metody: V diplomové práci byly použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu. Jednalo se tedy o smíšený výzkum. Pro získání potřebných dat bylo využito osobního pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a metody elektronického dotazování. Pomocí kvantitativního výzkumu byla zjištěna spokojenost přímých diváků s dílčími užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu. Výsledky: Jako základní užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu byly identifikovány sportovní výkon, bezpečnost, stadion, doprovodný program, doprovodné služby a VIP služby. V rámci doprovodných služeb byla samostatně hodnocena fanzóna před stadionem, občerstvení v útrobách stadionu, oficiální klubový fanshop a rovněž sektory pro rodiče s dětmi. Z výsledků marketingového výzkumu následně vyplynulo, že s většinou užitků byli respondenti převážně spokojení. Největší spokojenost panovala...Title: Benefits of SK Slavia Prague football match for spectators Objectives: The aim of the thesis is to identify and describe the individual benefits for the spectators of attending a football match of SK Slavia Prague in the current season 2022/2023 at the home stadium. Subsequently, through marketing research, the satisfaction of direct spectators with the benefits offered by the club in connection with attending SK Slavia Prague home matches will be determined. Methods: Both quantitative and qualitative research methods were used in the thesis. It was therefore a mixed research. Personal observation, semi-structured interviews and electronic questionnaire method were used to obtain the necessary data. The quantitative research was used to determine the satisfaction of the direct spectators with the partial benefits of a football match of SK Slavia Prague at the home stadium. Results: The main benefits of the SK Slavia Prague football match at the home stadium were identified as sport performance, safety, stadium, accompanying programme, accompanying services and VIP services. Within the accompanying services, the fan zone in front of the stadium, refreshments in the stadium, the official club fan shop and also sectors for parents with children were evaluated separately. The results of the...
Klíčová slova:
diváci; marketingový výzkum; SK Slavia Praha; spokojenost; užitky; benefits; marketing research; satisfaction; SK Slavia Prague; spectators