Original title:
Návrh řešení reportingu pro interní a externí klienty marketingové agentury
Translated title:
Designofa Reporting Solution for Internal and External Clients of a Marketing Agency
Authors:
Svoboda, Jakub ; Luhan, Jan (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení reportingu pro marketingovou agenturu Business Factory. Na základě varianty vybrané vícekriteriálním hodnocením bude možné extrahovat, transformovat, prezentovat a analyzovat data potřebná pro rozhodování rychleji a spolehlivěji než doposud. Výsledkem tak bude efektivnější způsob rozhodování jak interního týmu agentury, tak jejích klientů.
The aim of this diploma thesis is a proposal to improve reporting solution for the marketing agency Business Factory. Based on the variant selected by a multi-criteria evaluation, it will be possible to extract, transform, present and analyze the data needed for decision-making faster and more reliably than before. The result will be a more efficient way of decisions making both for the agency's internal team and for its clients.
Keywords:
internal and external user; reporting; social media; visualization; interní a externí uživatel; reporting; sociální sítě; vizualizace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/213236