Original title: Fenomén minipivovarů: Sémantická analýza reklamních strategií a pivní kultura v jižních Čechách
Translated title: Signifying micro breweries: Semantic analysis of advertising strategies within the context of beer culture in South Bohemia
Authors: PETROVIČOVÁ, Vanda
Document type: Bachelor's theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; beer; beer culture; Czech brewing; microbreweries; small companies; malé firmy; minipivovary; pivní kultura; pivo; reklama; české pivovarnictví
Citation: PETROVIČOVÁ, Vanda. Fenomén minipivovarů: Sémantická analýza reklamních strategií a pivní kultura v jižních Čechách. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/69378

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526265


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-06-18, last modified 2023-06-18


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share