Original title:
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Translated title:
Innovation of marketing communication on social networks of ACR AUTO Company
Authors:
KAŇKA, Miroslav Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci sociálních sítích ve společnosti ACR auto, a.s s tím, že na základě různých vědeckých metod je zjištěno, v jakém stavu se v daný okamžik komunikace na sociálních sítích nachází a díky zjištěným poznatkům jsou navržena různá řešení. Byla provedena literární rešerši, která je nezbytná pro pochopení problematiky a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Zároveň byla provedena analytická část, která se zaměřuje na konkrétní firmu ACR auto, a.s. a řeší, jakým způsobem by mohlo dojít ke zlepšení Nejdůležitější témata dané práce z literární rešerše jsou popis marketingové komunikace, marketingové komunikace na sociálních sítích, různé druhy sociálních sítí a další informace nezbytné k správnému fungování marketingové komunikace včetně moderních prvků jako jsou CRM systémy a Cookie soubory. Z praktické části se bakalářská práce zabývá hlavními subjekty, které jsou důležité popsat k lepšímu pochopení fungování konkrétní firmy ACR auto, a.s., dále pak popisu marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích i mimo. Jsou zde popsány různá inovační řešení vhodná pro danou firmu. This bachelor thesis describes social networks in the company ACR auto, a.s. Thanks to the findings from the literature search, a large amount of information was put together, which shows the basic functions of marketing communication on social networks. In the next part of the work, methods for research were set. Because I am an employee of this company, I was able to find out how marketing communication works on social networks. Thanks to that, I found out the current situation. Based on this information, innovations were proposed that should help ACR auto, a.s. improve its marketing communication on social networks. The company began to use many innovations from this work into practice.
Keywords:
inovation; marketing communication; social networks; inovace; Marketing; marketingová komunikace; sociální sítě Citation: KAŇKA, Miroslav. Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/72969