Název:
Analýza reklamní kampaně O2
Překlad názvu:
Analysis of Advertising Campaign O2
Autoři:
Vilím, Tomáš ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Blaha, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech působících na českém trhu. V následující části svojí diplomové práce charakterizuji současnou situaci marketingové komunikace O2, vč. analýzy kampaně O2 NEON. Na závěr zhodnotím úspěšnost této kampaně podle dostupných údajů a přidám osobní doporučení.In the first part of my master thesis I will describe theoretical fundamentals which are necessary for analyzing any market of telecommunication providers and their marketing campaigns. Practical part is divided into two parts. In the first one I will summarize information about all four Czech mobile telecommunication providers. The main topic of the second one is to characterize contemporary marketing communication of the O2 brand including an analysis of the particular O2 NEON campaign. I will also evaluate this campaign according to accessible information and add my personal suggestion.
Klíčová slova:
analýza; operátor; reklama; advertisement; analysis; mobile
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9263