Original title:
Podnikatelský plán při rozšiřování aktivit obchodní společnosti
Authors:
Hýblová, Jana Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je sestavit podnikatelský plán, který poskytne vedení společnosti důležité podklady pro rozhodnutí o otevření nové pobočky v Praze. Samotná práce je rozdělena do třech hlavních částí. První z nich je Literární rešerše, která zahrnuje veškeré podstatné teoretické aspekty podnikatelského plánu. Mezi něž patří definice trhu, produktu, služby, prostředí společnosti, marketingu, prodeje a financí. Následuje Analytická část, ve které jsou aplikovány poznatky z Literární rešerše. Významným zdrojem pro vypracování praktické části byly informace poskytnuté samotnou společností. Výsledkem je třetí část Diskuse. V diskusi je rozebrán výsledek podnikatelského záměru a jsou zde formulována doporučení pro management společnosti.The goal of the Bachelor thesis is to create a business plan that will provide company management an important information for a decision on opening a new branch in Prague. The thesis itself is divided to three main parts. First of them is theoretical part which includes all essential theoretic aspects of the business plan. Including definition of market, product, service, company environment, marketing and financial definition. Then a practical part follows, where knowledge from the theoretical part is applied. Significant information source for making up of the practical part was provided by company itself. The result is the third part. There is the result of the business plan analysed in the discussion and recommendation for the company management are formulated.
Keywords:
business plan; definice trhu; definition of the marketplace; e-shop; finance plan; finanční plán; management; podnikatelský plán; prostředí managementu